Conferència: 'Tenen futur els valors professionals del periodisme?'

El passat 15 de juny es va dur a terme la taula rodona ?Tenen futur els valors professionals del periodisme??, organitzada conjuntament per l\'IDEC i la Facultat de Comunicació de la UPF. Josep Maria Casasús, degà de la Facultat de Comunicació, va inaugurar la jornada.

Al debat van intervenir Rosa Maria Calaf, presidenta del Centre Internacional de Premsa de Barcelona, Martín G. Etchevers, gerent de Comunicacions externes del Grupo Clarín, i Antonio Franco, comentarista polític i membre del comitè editorial del Grupo Zeta. Josep Carles Rius, degà del Col·legi de Periodistes de Catalunya, va actuar com a moderador.

La cloenda va anar a càrrec de Salvador Alsius, director dels Estudis de Periodisme de la UPF, qui va convidar els presents a visitar les instal·lacions del Campus de la Comunicació. L\'acte es va celebrar en el marc del Barcelona Comm & News, el programa de cursos de desenvolupament professional de Periodisme, Comunicació Audiovisual i Comunicació per a professionals i organitzacions.