Conferència en el marc del programa MBA part time per Antonio González Barros, soci fundador del grup Intercom

El passat 3 de novembre va tenir lloc la conferència ?Mis experiencias como emprendedor?, impartida per Antonio González, soci fundador i principal accionista del grup Intercom. En el transcurs de 14 anys, ha viscut el llançament de 48 empreses en l'àmbit d'Internet, algunes d'elles líders en el sector, com ara Infojobs o Emagister. Va compartir, amb alumnes i antics alumnes de l'MBA i d'altres programes de l'IDEC, la seva visió sobre les qualitats d'un bon emprenedor. Des del desig de satisfer el client fins a la passió pel què es fa, va anar explicant cadascuna de les característiques que considera imprescindibles per aconseguir l'èxit professional com a emprenedor.