Coneix els delegats internacionals de la UPF

Com es veu la Universitat Pompeu Fabra des d'Amèrica Llatina? Pot el context econòmic i polític d'un país influir en les seves necessitats de formació? Quina és la relació de la UPF amb les empreses i les institucions d'Amèrica Llatina? Què aporten els estudis de doble grau? Com superar el gap entre el món científic i la societat?

Els nostres delegats internacionals d'Argentina, Xile, Perú, Uruguai i Colòmbia, tots ells antics alumnes de la Barcelona School of Management i l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra, responen a aquestes i altres preguntes al següent vídeo:

Com va canviar la vida després d'estudiar a Barcelona? Hi va haver un abans i un després dels seus estudis? Van prendre una bona decisió? Què els va permetre estudiar? Què és el que més els va agradar d'estudiar en la nostra institució? Com va ser l'acollida a Barcelona? Es pot sentir proximitat tot i estudiar a distància?

Els nostres delegats internacionals d'Argentina, Xile, Perú, Uruguai i Colòmbia, tots ells antics alumnes de la Barcelona School of Management i l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra, responen a aquestes i altres preguntes en el següent vídeo:

Daniel Vitali, Delegat d'Argentina
El delegat de l'Argentina, Daniel Vitali, explica la importància de tenir una representació de la Universitat Pompeu Fabra al seu país i exposa els propers programes que s'hi impartiran. Vitali subratlla la importància del Consell Assessor, un pont entre el món acadèmic i les necessitats de formació de les empreses.

Ronal Jamid Bohórquez, Delegat Colòmbia
El delegat de Colòmbia, Ronal Jamid Bohórquez, explica l'objectiu de la creació del consell assessor a Colòmbia: vincular educació i empresa. El consell està format per empreses multidisciplinàries per aconseguir la transversalitat entre sectors. La delegació Colombiana és el pont entre les empreses i institucions colombianes amb les espanyoles.

Rosina Hinojosa, Co-delegada Perú
La co-delegada Rosina Hinojosa parla del Projecte PARSALUD, una licitació internacional que va guanyar la UPF a través d'una proposta de valor per formar més de mil professionals de la salut de tot Perú. Hinojosa parla de la flexibilitat que ofereix als professionals en actiu la formació online, metodologia en la qual va estudiar el Màster en Economia de la Salut i el Medicament.

Ana Maria Pereyra, Delegada Uruguai
La delegada d'Uruguai, Ana Maria Pereyra, exposa el prestigi de la Universitat Pompeu Fabra, especialment en l'àmbit d'economia i empresa, al seu país. Pereyra defineix la formació com a motivació i comunicació i afegeix que "allò que es viu i s'experimenta entra d'una manera diferent".

Gerardo Vergara, Delegat Xile
El delegat de Xile, Gerardo Vergara, exposa el valor de poder desenvolupar programes de postgrau de la Universitat Pompeu Fabra al seu país. Vergara assenyala els avantatges dels programes de doble titulació, impartits per la UPF al costat de universitats d'Amèrica Llatina i acaba la seva intervenció amb una declaració d'intencions: "Amèrica Llatina té molt a ensenyar i d'aprendre".