Comunicació 2.0 dels resultats de recerca, xarxes socials, educació i ciència

El passat dijous 25 de febrer es va celebrar la segona sessió del Programa de Formació Continuada en Lideratge i Gestió de la Ciència.

El tema escollit per a aquesta primera sessió es va centrar en: ?Comunicació 2.0 dels resultats de recerca, xarxes socials, educació i ciència?. Miquel Durán, catedràtic de l'Institut de Química computacional, membre de la Càtedra de Cultura Científica i Comunicació Digital de la Universitat de Girona, va fer una reflexió sobre la comunicació en el món 2.0. Així mateix, va mostrar com els científics tenen al seu abast noves possibilitats de difusió dels resultats de recerca utilitzant les opcions que ofereix Internet.

La presentació va servir d'excusa per obrir un interessant i viu col·loqui en el qual els participants van tenir l'oportunitat d'intercanviar preguntes, comentaris i suggeriments amb el ponent i la resta dels assistents.

El Programa de Formació Continuada en Lideratge i Gestió de la Ciència i la Innovació sorgeix en el marc de l'Associació d'Antics Alumnes de l'IDEC-UPF com una iniciativa dels alumnes que van participar en la primera edició del Màster en Lideratge i Gestió de la Ciència i la Innovació.

La iniciativa té com a objectiu la promoció i millora del coneixement sobre gestió en els àmbits científic, tecnològic i de la innovació, alhora que pretén establir un fòrum de trobada permanent entre professionals, empreses i institucions involucrades en aquesta matèria. El programa s'estructura en sessions mensuals de formació continuada sobre diversos temes d'interès els últims dijous de cada mes, en què s'estableix una interacció positiva entre assistents i ponents convidats.

Article publicat per Paco Aguado

Paco Aguado és participant de la 1a. edició del Màster en Lideratge i Gestió de la Ciència. Actualment és Head of Medical Project Management/R&D de Boehringer Ingelheim España, S.A.