Masterclass: Com convertir-se en creador de continguts professional?

• Ens ho expliquen els experts Joan Grau, Pep Gras i Luís Arcarazo a la Masterclass sobre els Guionistes, els creadors de continguts

Els continguts que apareixen al nostre entorn, no només en els mitjans de comunicació, sinó a la xarxa, en programes televisius i en marques corporatives els redacten professionals cada vegada més demandats per la indústria, que busca perfils especialitzats en gestors de continguts de l'entreteniment, ficció i Branded Content.
Les grans marques es gasten milions d'euros en alternatives creatives a la publicitat. En aquest sentit, el branded content audiovisual s'ha convertit en un producte estratègic que, utilitzant formats narratius i didàctics propis del món audiovisual, ajuda a les marques a posicionar-se, transmetre valors i ser rellevants per al seu públic.
La UPF Barcelona School of Management i la productora El Terrat són els artífexs de la Masterclass emmarcada en la temàtica: "De guionista a creador de continguts: com generar històries ja s'ha convertit en una de les professions del futur".
En aquesta Masterclass s'abordaran, de la mà de tres experts i col·laboradors d'El Terrat, les àrees fonamentals de la indústria de la creació de continguts.
Lluís Arcarazo, guionista de la sèrie "Nit i dia", ens parlarà de la ficció i de com el guionista s'ha convertit en showrunner. Joan Grau, guionista del programa "Late Motiv", abordarà el referent als nous formats i plataformes d'entreteniment; i Pep Bras, guionista de "Cinergia" explicarà el Branded Content, aquesta nova manera de fer màrqueting i vendes.
La Masterclass no només està enfocada als estudiants de la UPF Barcelona School of Management, sinó que pot participar qualsevol persona interessada en ella. Per inscriure gratuïtament a la sessió només s'haurà de completar el formulari.
En el marc de la masterclass la UPF Barcelona School Of Management i la Productora El Terrat aprofitessin per presentar el nou Màster en Gestió i Creació de Continguts Audiovisuals per part dels seus directors: Manel Jiménez i Jordi Gallur.

Loc de la Masterclass: Auditori UPF Barcelona School of Management, Edifici Balmes 132-134

Hora d'Inici: 19:30h

Hora de finalització: 21:00h