Colòmbia: conferència 'L'Índia: un Mercat Emergent'

El passat 23 d?abril Fernando del Pozo, director adjunt del màster en Negocis Internacionals de l?IDEC, va impartir a la Cambra de Comerç de Bogotà (Colòmbia) la conferència ?L?Índia: un Mercat Emergent?, organitzada en col·laboració amb la Fundación Carolina a Colòmbia, ASCOLFA-Associació Colombiana de Facultats d?Administració, Uniempresarial-Fundació Universitària Empresarial de la Cambra de Comerç de Bogotà i amb la participació especial de l?Associació d?Antics Alumnes de l?IDEC.

Del Pozo va aprofitar l?estada per participar en el I Simposi Internacional sobre Estratègies per al Desenvolupament d?una Indústria de la Moda a Colòmbia, organitzat per la Universitat EAFIT els dies 25 i 26 d?abril.