Col·laboració de l'AAA amb la Càtedra Bancaja UPF

L'Associació d'Antics Alumnes de l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra col·labora des del 2010 amb la Càtedra Bancaja Joves Emprenedors de la Universitat Pompeu Fabra. La càtedra té per objectiu fomentar l'esperit i la vocació empresarial i el suport a les iniciatives emprenedores i a la generació de nous projectes empresarials al territori espanyol. Daniel Serra, vicerector de la UPF i professor del departament d'economia i empresa, dirigeix aquesta càtedra. Entre les activitats en què col·labora l'AAA, hi ha un seguit de conferències i taules rodones programades per aquest any:

• ?Creant empreses en l'entorn actual: anàlisi de casos d'èxit? el dia 8 de juny 2010.
  • III Jornada d'Emprenedoria del Club MBA, el dia 7 d'octubre 2010.
  • Presentació de l'empresa Starbucks, el dia 14 d'octubre 2010.
  • ?10 idees sobre la nova dinàmica de les organitzacions?, el proper 28 d'octubre 2010.
  • ?Característiques dels 50 emprenedors que he conegut?, el dia 9 de novembre 2010.