Coaching, Musicoteràpia i Comunicació Científica: tres nous clubs sectorials a l'AAA

L'Associació d'Antics Alumnes de l'IDEC ha creat tres nous clubs sectorials sobre temàtiques ben diverses: coaching, musicoteràpia i comunicació científica. Aquests clubs neixen amb la voluntat de promoure la formació continuada, facilitar l'exercici professional de cada àmbit , i afavorir el networking i l'intercanvi amb les noves promocions.

El Club de Coaching està liderat per antics alumnes de la primera promoció i ha efectuat la seva conferència inaugural el mes de desembre: ?La màgia del Coaching i el Self-Counselling?. Així mateix, el Club de Musicoteràpia també ha iniciat les seves activitats el desembre amb la presentació de ?La situació de la musicoteràpia a Catalunya i Espanya?.

En l'àmbit internacional, a l'Argentina, s'ha constituït un club entre els antics alumnes del Postgrau en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental (programa impartit a Buenos Aires juntament amb l'Instituto Leloir i Todo Noticias). La primera trobada ha estat el novembre a Buenos Aires. A banda, cal destacar que el Club de Lideratge i Gestió de la Ciència ha efectuat, en el seu primer any de creació, vuit conferències d'actualització els darrers dijous de cada mes.