21 nous MBA preparats per afrontar els reptes del món empresarial

La UPF Barcelona School of Management va celebrar ahir l'acte de cloenda de l'MBA que va reunir amb els 21 alumnes, 15 homes i 6 dones, de la 15a promoció de l'escola de negocis de la Universitat Pompeu Fabra. L'acte de cloenda va comptar amb un convidat d'honor: Jordi Nicolau, ex alumne d'aquest MBA i actualment Director Territorial de Barcelona de CaixaBank.

Nicolau és llicenciat en Ciències Empresarials, MBA per la UPF Barcelona School of Management i diplomat per IESE. Nicolau ha ocupat diversos càrrecs a "La Caixa", on es va incorporar el 1995, entre els quals destaca el de delegat general de Girona i el de director territorial de Catalunya.

Premi al millor projecte i el millor expedient
En el decurs de l'acte, la direcció va reconèixer a l'alumne Jan Sarsanedas Coll per aconseguir el millor expedient i va premiar també el millor pla d'empresa de la promoció, Play Space Barcelona, ??presentat pels alumnes MBA Fernando Díez, Fermi Capel, Sergi Salvó, Edgar Martínez, Jordi Llobera i Pedro Martins. El seu projecte d'empresa PLAY SPACE BARCELONA proposa el llançament d'un centre d'oci tecnològic amb jocs individuals, jocs en xarxa privada, campionats i competicions. Un lloc per divertir-se i conèixer gent, en un moment de plena expansió del món dels videojocs i les consoles.

El director del programa, Jordi de Falguera, va aprofitar l'ocasió per felicitar-los. 'Espero que aquesta etapa formativa rebuda permeti millorar professionalment i pugueu afrontar els nous reptes que se us presenten'. Amb aquesta, ja són 15 les edicions que s'han graduat a la Universitat Pompeu Fabra. De Falguera va insistir en la importància de mantenir viu el networking. 'Us animo a que mantingueu viva la relació amb els companys i la institució que durant aquests mesos s'ha anat desenvolupant. La vostra progressió professional serà l'èxit de tots. Compartim aquests èxits a través del vincle amb la comunitat del MBA'.