Cloenda del Postgrau en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental a l'Argentina

La sisena edició del Programa de postgrau de Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental es va clausurar  el passat dissabte 24 d’agost a la seu de l’IDEC-Universitat Pompeu Fabra a l’Argentina, amb la presentació dels treballs finals, davant d’un públic integrat per alumnes, ex-alumnes i professors.

Els cinc grups d’alumnes van tenir la possibilitat de presentar els projectes finals amb els quals han treballat durant tot l’any, per tancar així el curs, que un any més, ha comptat amb alumnes de diferents regions del país.

Després de l’exposició de cadascun dels grups, alumnes, ex-alumnes i professors van brindar en honor als nous diplomats i per tot l’esforç que han fet palès en el desenvolupament d’aquesta edició del postgrau.