Cloenda de la segona edició del Postgrau en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental

El passat 4 de setembre es va dur a terme la cloenda de la segona edició del Postgrau en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental que organitza l\'IDEC-UPF junt amb la Fundación Instituto Leloir i Todo Noticias i amb el patrocini de la Fundación Carolina Argentina, Fundación Noble i Novartis Argentina.

L\'esdeveniment va comptar amb la participació de Guillermo Lobo de Todo Noticias; Claudia Mazzeo i Jorge Danielle de Fundación Instituto Leloir; Noelia Iglesias Seoane de Novartis; Gemma Revuelta, Daniel Vitalli i Victòria Mendizábal de l\'IDEC-UPF.

Els 34 participants del postgrau van presentar els seus 10 treballs finals de divulgació científica, mèdica i ambiental que inclouen temes com la comunicació científica a diferents organitzacions, inclosos els àmbits escolars; la creació de llocs web per comunicar des de temes de nutrició i alimentació fins a la fauna silvestre patagònica; i la gestió de residus sòlids en exposicions i congressos, entre d\'altres.

Amb la presentació d\'aquests treballs també van finalitzar les classes lectives del programa. La tercera edició del postgrau té previst impartir-se a Argentina entre els mesos de març i juliol de 2010.

També es pot destacar que el passat 8 d\'agost el canal Todo Noticias d\'Argentina, a través del programa TN Ciencia, va emetre 6 treballs de divulgació científica, mèdica i ambiental dels alumnes, amb l\'objectiu de promoure la participació en el procés de comunicació social de la ciència.