Cloenda a Argentina del Postgrau en Comunicació Científica

La cinquena edició del Postgrau en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental va tancar el seu cicle lectiu 2012 el dissabte 14 de juliol a la seu de l’IDEC-Unviersitat Pompeu Fabra d’Argentina. La cloenda va consistir en la presentació dels treballs finals dels alumnes davant un jurat que va lliurar a dos equips el Premi Comunica Ciencias 2012.

Els sis grups d’alumnes, van tenir la oportunitat de presentar als seus companys els projectes finals que havien preparat al llarg de tot el curs. Aquest any, a més, van poder participar al concurs pel premi al millor treball que va atorgar l’Associació Comunica Ciencias.

“La ciencia llegó para quedarse”, integrat por Malena Lobo, Ruth Agnoli, Silvia Martínez i Paula Jiménez, i “Flora Nativa”, integrat por María Ignacia López, Yoana Moreno, Rita Monteiro Baptista, Silvia Martínez, Sergio Villordo, Manuel Navarro Wartanian i José Villalobos, van ser dos projectes guanyadors del premio Comunica Ciencias 2012.

Després de l’anunci del jurat, alumnes, professors i equip van ser convidats a tancar el cicle amb un brindis en honor als diplomats i a l’esforç que cadascun va mostrar durant el desenvolupament d’aquesta exitosa cinquena edició del postgrau.