La UPF Barcelona School of Management enforteix la seva presència internacional a les trobades de CLADEA i RECLA 2014

La UPF Barcelona School of Management, escola de negocis de la Universitat Pompeu Fabra, participa a la XLIX Assemblea Anual de CLADEA (Consell Llatinoamericà d'Escola d'Administració) que es realitza a Barcelona del 3 al 5 de setembre de 2014. CLADEA és una de les xarxes llatinoamericanes més importants en escoles de negocis i la seva trobada anual suposa una oportunitat per generar aliances estratègiques en el camp de l'educació i el coneixement. Actualment, CLADEA compta amb 202 institucions afiliades - tant privades com públiques- pertanyents a Llatinoamèrica, Amèrica del Nord, Europa i Oceania.

Presents també a Recla 2014
La UPF Barcelona School of Management participarà també aquest mes a la XIX Trobada Internacional de RECLA, l'associació universitària llatinoamericana i d'Europa que tindrà lloc del 29 de setembre al 3 octubre 2014 a Cartagena d'Índies. La Trobada Internacional de RECLA s'ha convertit en una cita anual obligada per facilitar el contacte entre acadèmics, gestors i professionals de l'Educació Contínua i Superior de tota Llatinoamèrica i Europa. L'objectiu d'aquesta trobada és conèixer i compartir experiències i referents, fomentar el treball col·laboratiu i contribuir a millorar i transformar els models de gestió de l'educació permanent.

En tan sols quatre anys, la UPF Barcelona School of Management ha aconseguit alçar-se com una de les escoles de negocis més reconegudes i demandades i amb una important dimensió internacional oferint màsters, postgraus i cursos no només a Barcelona, sinó també a la resta del món. Actualment, imparteix formació en diferents països, entre els que destaquen Mèxic, Perú, Xile, Colòmbia, Argentina i Uruguai i compta amb acords de col·laboració amb institucions de més de 21 països.