56 estudiants reben una Beca Talent UPF pel seu excel·lent expedient acadèmic

Un total de 56 alumnes de la Barcelona School of Management i l'IDEC-UPF han estat reconeguts amb les Beques Talent pel seu excel·lent expedient acadèmic. Les Beques Talent són una iniciativa de la Fundació Privada Institut d'Educació Contínua amb la finalitat de reconèixer i premiar les persones que treballen i s’esforcen per aconseguir l'excel·lència. Les beques volen potenciar les persones que s'esforcen i ho demostren pel seu bon expedient acadèmic, i a més mèrits professionals rellevants, una actitud personal destacable o un compromís social. Alhora, pretén facilitar l'accés de persones amb talent als programes de màster que ofereix la Fundació.

Aquest any és la segona edició d'aquest programa de Beques, amb el segell UPF, que ha rebut un total de 263 sol·licituds, gairebé el doble que l'any anterior, de les quals ha concedit un total de 56 alumnes l'expedient acadèmic supera la mitjana de notable (8). De fet, la mitjana d'expedient acadèmic dels becats d’aquest any s'ha situat aquest curs en un 9, és a dir, que es tracta d'estudiants clarament excel·lents. I especialment, a ressaltar, hi ha 10 dels becats amb un expedient acadèmic amb un deu de mitjana, a més de mencions i fins i tot algun Cum Laude. 'L'acte d'avui és una aposta decidida pel talent i per reconèixer el treball realitzat per aconseguir la màxima qualificació", va afirmar el rector de la UPF,  Jaume Casals, durant la cerimònia, on va valorar també l'esforç que han fet els alumnes. 'Teniu el talent i ens enorgullim que ens hagueu escollit com Universitat perquè precisament l'excel·lència és un dels nostres principals valors'.

Entre els becats, alumnes de diferents nacionalitats, edats i àrees de coneixement. Des International Business a Direcció Financera, Economia de la Salut o Gestió de l'Esport a la Barcelona School of Management o Arts Digitals, Documental de Creació, Creació Literària o Polítiques Públiques a l'IDEC-UPF. Sens dubte, una excel·lent  mostra de persones amb talent , formades i preparades per abordar les necessitats de la nostra societat. I precisament aquest és el compromís de la Fundació de la UPF: donar suport al talent i l'excel·lència perquè sigui el motor del canvi. 'Vosaltres teniu els millors expedients acadèmics i us mereixeu aquest premi però també teniu molta responsabilitat perquè de vosaltres depèn el que arribareu a ser', ha valorat el director acadèmic de la Fundació, Daniel Serra, que va reconèixer que no ha estat fàcil escollir els 56 becats per al que s'ha seguit un rigorós procés de selecció.

A l'acte, els 56 estudiants van rebre un diploma de reconeixement de la UPF, a més de la concessió de la beca que els sufraga entre el 25 i el 50% de la matrícula del màster escollit. Tot i que el veritable premi -coincidien la majoria- era sentir-se reconeguts per la Universitat i el fet haver-se pogut conèixer entre ells, encara que vinguin de mons molt diferents.

Totes les imatges de l'acte.