La UPF crea el Centre Internacional d'Estudis del Llibre de Barcelona, codirigit per Sergio Vila-Sanjuán, Javier Aparicio-Maydeu i Beatriz de Moura

El Centre Internacional d'Estudis del Llibre de Barcelona (CIELB), amb seu al Màster en Edició de la UPF Barcelona School of Management, és un organisme acadèmic i independent que té com a objectiu analitzar els principals reptes del sector editorial i contribuir a impulsar la sòlida i activa indústria del llibre i de l'edició, punts estratègics tant cultural com econòmicament en què la capital catalana constitueix una referència inqüestionable.

El CIELB estarà dirigit per Sergio Vila-Sanjuán, creador de la idea, Beatriz de Moura, fundadora de Tusquets Editores, i Javier Aparicio Maydeu, professor del Departament d’Humanitats de la UPF, creador i director del Màster en Edició de la UPF Barcelona School of Management. Comptarà amb una comissió assessora internacional formada per editors i professionals del sector del llibre, de reconegut prestigi  i durà a terme regularment reunions de la comissió i actes públics de projecció del sector editorial.

El Màster en Edició UPF Barcelona School of Management organitza, gestiona i promou el CIELB, el qual neix amb vocació de servei i com a resultat d'haver acumulat una experiència valuosa en el Màster en Edició que l'acull, un coneixement pràctic del sector editorial forjat al llarg dels darrers vint anys amb professionals i empreses i institucions de tot el món, i amb joves que ja s'han convertit en editors de prestigi, bé en empreses del sector, bé creant les seves pròpies.