La UPF crea el Centre d'Estudis UPF Sports-Lab

La Universitat Pompeu Fabra ha creat el Centre d’Estudis UPF Sports-Lab, un espai lligat coordinat per Carles Murillo, catedràtic d'Economia de la UPF i director del Màster en Direcció i Gestió de l’Esport de la UPF Barcelona School of Management.

Aquest centre neix amb l’objectiu de ser un hub de coneixement multidisciplinari que abordi l'esport i l'activitat física des de tots els àmbits possibles: legislació, tecnologia, dopatge i ètica, repercussió econòmica, social i mediàtica d'esdeveniments esportius, formació de professionals, impacte de lesions i assegurament del risc o creació literària i esport. Es per això que agruparà totes les activitats relacionades amb el món de l'esport que es desenvolupen a la UPF amb l'objectiu de constituir un espai únic que fomenti la formació, la recerca i la divulgació en aquest àmbit. Per aquest motiu aquest centre agrupa membres de fins a cinc departaments de la Universitat: el Departament de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions, el Departament d'Economia i Empresa, el Departament de Dret i el Departament de Comunicació i el DCEXS.