Celebració de fi de curs 2008-2009

El passat dijous 18 de juny va tenir lloc l'acte del final del curs dels programes de màster i postgrau de l'any acadèmic 2008-2009. Per celebrar-ho l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra va convocar tots els participants i professors a la plaça G uttenberg del Campus de la Comunicació-Poblenou.

Més de 500 participants i professors van poder gaudir d'una vetllada festiva. Per a molts d'ells, aquest acte representa el comiat dels seus companys, ja que un cop acabat el curs acadèmic retornaran a les seus països i ciutats d'origen per continuar la seva activitat professional.

La vetllada va ser amenitzada amb música del quintet de Jazz Nervi integrat, entre altres, per Claudio Nervi, antic alumne i actual professor del Màster en Arts Digitals.

Durant l'acte alguns participants de diferents països (Argentina, Perú, Xile, Uruguai, Bèlgica o Equador, entre d'altres) van explicar les seves experiències i vivències viscudes a Barcelona i a l'IDEC. Tots ells van expressar la seva voluntat de formar part dels capítols internacionals que l'IDEC te arreu de Llatinoamerica.

L'acte es va tancar amb la invitació de l'IDEC a tots als participants a la cerimònia graduació, on podran recollir el títol. L'acte tindrà lloc el dilluns 16 de novembre del 2009 a L'Auditori de Barcelona.

Totes les fotos de la festa de fi de curs aquí