Jorge Carrión, nominat als premis del 34 Saló Internacional del Còmic de Barcelona

Jorge Carrión, codirector del Màster en Creació Literària de la UPF Barcelona School of Management, en qualitat de guionista, i Sagar, com a dibuixant, han estat nominats pel Premi a la Millor Obra Nacional del Saló del Còmic de Barcelona 2016, per la seva obra conjunta Barcelona. Los vagabundos de la chatarra (Norma). La novel.la gràfica va ser també finalista en la categoria d'innovació dels Premios Gabriel García Márquez de Periodismo Iberoamericano. Al mes de maig es publicarà la seva segona edició.

Els premis del Saló del Còmic de Barcelona tenen com a objectiu la promoció dels autors catalans i espanyols i els seus editors, sense oblidar el reconeixement a les millors obres estrangeres publicades a Espanya. Els guardons volen mostrar la riquesa i diversitat del còmic que es publica a Espanya i ser un reconeixement a les millors obres publicades a Espanya l’any 2015.

El 34 Saló Internacional del Còmic de Barcelona se celebrarà del dijous 5 de maig al diumenge 8 de maig a la Fira de Barcelona Montjuïc. Aquest any, els nominats als Premis tindran una tarda de contacte i trobada amb els aficionats. L'organització pretén amb aquestes trobades un millor coneixement i tracte directe per part del públic amb els que han estat escollits pels professionals com els millors autors de l'any.