Extraordinària classe de Carolina López pels alumnes del Màster d'Animació

Carolina López és una experta en cinema d'animació. Llicenciada en Belles Arts a la Universitat de Barcelona i en Cinema d'Animació al West Surrey College of Art and Design de Farnham (Anglaterra), dirigeix ??en l'actualitat Xcèntric, el cinema del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona i Animac Lleida, la Mostra Internacional de cinema animat de Catalunya. És editora del llibre "Xcèntric, 45 pel·lícules contra direcció" i articulista en mitjans especialitzats en animació. Va crear i dirigir durant 10 anys Anima't, la secció d'animació del festival de Sitges, on va dedicar retrospectives i exposicions a l'obra de destacats animadors contemporanis.

Els alumnes del Màster en Animació de l'UPF-IDEC van rebre una extraordinària classe on Carolina López els va parlar del cinema d'animació, l'evolució de la indústria, els nous procediments de selecció i especialització de les empreses, els nous canals de comunicació i de figures essencials com Ladislas Starewitch (1882-1965), Jan Švankmajer (1934) o els bessons Quay (1947), coneguts com els pares de l'animació a l'exposició Metamorfosi que ella mateixa va comissariar. Una oportunitat única per als alumnes del Màster en Animació.