El Campus Gutenberg reunirà a Barcelona més de 400 experts per debatre sobre ciència i comunicació

El Campus, que celebra la seva 7ª edició, està dedicat a la comunicació i a la cultura científica.  Unes jornadaes impulsades pel Màster en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental de la UPF Barcelona School Of Management i la Fundació Bancaria “la Caixa” i se celebrarà el proper 18 i 19 de setembre a les instal·lacions  de la mateixa UPF Barcelona School of Management. Aquesta trobada comptarà amb una trentena conferències, tallers i debats sobre divulgació científica.

“El nostre objectiu, com a les altres edicions, és consolidar un espai obert que mostri els diversos canals i formats que s’utilitzen per impulsar el periodisme, la comunicació , la cultura i la divulgació científica des de tots els àmbits, així com reflexionar entorn als canvis que s’estan produint i en les noves estratègies a seguir,”  explica el director acadèmic del màster en Comunicació Científica i organitzador del Campus, Vladimir de Semir.

Aquesta iniciativa és un punt de trobada de les persones que treballen en l’àmbit de la comunicació i la divulgació de les ciències. Al mateix temps és una plataforma per a donar a conèixer les activitats que s’hi desenvolupen. En aquest sentit, el programa totalment gratuït ofereix un ventall d’activitats entre les quals destaquen tallers, debats, laboratoris d’idees i networking.

El Campus Gutenberg és una iniciativa impulsada pel Màster de Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental (UPF Barcelona School of Management) i l'Obra Social "la Caixa", en col·laboració amb el Centre d'Estudis de Ciència, Comunicació i Societat de la Universitat Pompeu Fabra (CCS-UPF) i cada any atreu a gran part dels alumnes que han passat pel màster, els quals ocupen avui càrrecs de rellevància en centres i institucions mèdiques, ambientals i científiques.

Consulta el programa