5.102 empleats de CaixaBank han aconseguit ja el Diploma en Assessorament Financer

17 Diciembre - 2015

5.102 directors d'oficines i gestors de banca personal de CaixaBank han aprovat ja l'examen del Postgrau en Assessorament Financer obtenint el diploma de la Universitat Pompeu Fabra (UPF). A més, 4.911 han obtingut també l'acreditació Chartered Institute for Securities & Investment (CISI), el Certificate in Wealth Management, un dels certificats internacionals de més prestigi en el sector financer.

La UPF Barcelona School of Management ha estat l'entitat encarregada de la formació dels empleats de CaixaBank a fi que tant els directors d'oficines i gestors de banca premier com els assessors de banca privada de CaixaBank ofereixin el millor servei als clients amb plena confiança. D'aquesta manera, CaixaBank s'anticipa a les exigències reguladores europees que es produiran amb l'entrada en funcionament de la Unió Bancària i es converteix en la primera entitat financera espanyola que certifica la formació dels seus empleats amb un diploma de postgrau universitari en Assessorament Financer i amb un certificat internacional de gran prestigi en el sector com és CISI.

Doble certificació
CaixaBank, la UPF Barcelona School of Management i el CISI van assolir un acord perquè les dues institucions certifiquessin la formació dels empleats de l'entitat financera després d'un únic i exigent examen, d'acord amb les normes europees en formació especialitzada per als empleats de banca.
El diploma en Assessorament Financer és un programa de 30 crèdits ECTS (European Credit Transder System), que la UPF imparteix per CaixaBank a través de la seva escola de management, la UPF Barcelona School of Management. Dins del Marc de Qualificacions Europeu, aquest títol de Postgrau suposa assolir el nivell 7 de 8 nivells possibles.
Per la seva banda, el Certificate in Wealth Management és un segell d'excel·lència del CISI, organització acreditada pel màxim organisme regulador al Regne Unit, la Financial Conduct Authority, i principal referent del sector financer a nivell mundial. Aquesta titulació no només certifica els coneixements en assessorament financer, sinó també els codis de conducta i ètica necessaris per a l'excel·lència en l'atenció al client. Dins del Marc de Qualificacions Europeu, aquest títol té una qualificació de nivell 4.

CISI
El Chartered Institute for Securities & Investment (CISI) té la missió d'establir els estàndards de conducta, ètica i professionalitat en el sector dels serveis financers. és l'entitat certificadora europea de major prestigi internacional. El seu objectiu és garantir que els professionals de les finances comptin amb la més avançada formació tècnica i les habilitats directives necessàries per garantir una gestió financera patrimonial de qualitat.El CISI va ser creat per un grup d'experts de la Borsa de Londres i compta, en aquests moments, amb més de 40.000 membres en 110 països.
Els bancs d'inversió més importants del món mantenen acords amb el CISI per exigir als seus professionals financers la formació acreditada d'aquesta institució. Bancs com HSBC, BNP Paribas, Credit Suisse, Banc Nacional d'Abu Dhabi, Citi Bank, UBS, Barclays o Deutsche Bank, fixen el nivell de coneixements dels seus empleats d'acord amb els estàndards tècnics del CISI.

UPF Barcelona School of Management
La UPF Barcelona School of Management és l'escola de management de la Universitat Pompeu Fabra, una de les millors universitats del món segons els principals rànquings internacionals. En ella s'imparteixen màsters universitaris i propis, executive màsters, Masters of Science i postgraus especialitzats. El seu reconegut equip docent, tant a escala nacional com internacional, combina el millor professorat de la UPF, líder en formació, investigació i producció científica, amb directius i professionals altament qualificats de les millors empreses del mercat.
En aquest sentit, és l'escola de management líder en la formació de professionals del sector bancari a Espanya i compta amb l'aval de l'experiència docent i el prestigi del departament d'Economia de la UPF.
La UPF Barcelona School of Management porta ja anys col·laborant amb CISI, fet que acredita la qualitat i excel·lència formativa dels cursos que imparteix.