La startup ByHours del MBA Christian Rodríguez aconsegueix 2,6 milions d'euros d'inversió

La startup ByHours, projecte de l'actual alumne de l'MBA de la UPF Barcelona School of Management Christian Rodríguez, ha aconseguit 2,6 milions d'euros en una ronda d'inversió , en què han participat nous inversors com la societat Labogar, la firma d'inversió internacional Axon Partners Group, i el grup audiovisual Mediaset Espanya; a més d'haver acompanyat la inversió dels socis anteriors a l'empresa: "La Caixa", a través de Caixa Capital Risc i el Fons Enginyers (Societat d' Inversió dels Enginyers).

Una ronda d'inversió on els emprenedors, amb el fundador Christian Rodríguez al capdavant, continuen com els socis majoritaris de l'empresa que ja compta amb 30.000 usuaris i treballa amb més de 600 hotels a tot Espanya, de cadenes internacionals líders com Silken, Tryp, Abba, Husa, Bestwestern, H10, Sercotel o Vincci, i també amb hotels independents. Un factor important que ha atret inversors és la internacionalització de la companyia que va començar fa dos mesos amb operacions a Londres, París, Dublín, Milà, Berlín i Amsterdam.
Una altra novetat de ByHours és l'evolució del seu model de negoci on a més de les reserves d'habitacions d'hotel per hores també han començat a oferir als seus usuaris la possibilitat de reservar sales de reunions per packs de 2, 4 i 8 hores.

Premi a l'app
Després de 10 mesos des del seu llançament , l'aplicació de ByHours, gratuïta i disponible per Android i iOS, va obtenir en el marc de la Fira eShow'14 Barcelona el eAwards a millor aplicació mòbil. Un reconeixement que se suma als continus èxits que va obtenint aquest servei de reserva d'hotels per hores.