Bowie Talks, experts i acadèmics desxifren Bowie

La UPF Barcelona School of Management és un dels col·laboradors principals de la gira internacional David Bowie is, la gran exposició sobre la figura de David Bowie que s'ha inaugurat a Barcelona al Museu del Disseny. L'exposició mostra més de 300 objectes, entre manuscrits de cançons, vestits originals, articles de moda, fotografies, pel·lícules, vídeos musicals, escenografies, instruments i portades d'àlbums, que tracen la vida del cantant britànic.

L'exposició es complementarà a Barcelona, ​​ciutat en la qual Bowie va actuar en quatre ocasions, amb un programa d'activitats complementàries. La UPF Barcelona School of Management presenta les Bowie Talks, un cicle de conferències, entrevistes i xerrades organitzades a través dels seus diferents programes acadèmics per analitzar l'obra i personalitat de Bowie des de diferents disciplines: la creació audiovisual, el periodisme cultural, la creació literària, les finances, el negoci de la indústria de la música, la identitat de marca i la moda. Les Bowie Talks són una oportunitat per veure i escoltar en directe a persones que van treballar directament amb Bowie com el productor musical Daniel Grinback, el dissenyador japonès Kansai Yamamoto, el fotògraf oficial de diverses de les seves gires mundials, Denis O'Regan, o l'autor del documental David Bowie: The Last Five Years, Francis Whately, entre d'altres. Ells, al costat dels professors i experts de l'escola, permetrà desxifrar a una de les grans icones artístiques del segle XX a través d'un interessant diàleg obert entre el saber acadèmic i les diferents experiències d'amics i col·laboradors de l'artista.

Totes les conferències són gratuïtes, prèvia reserva d'entrada i amb aforament limitat. La primera de les Bowie Talks és el dilluns 29 de maig, amb Daniel Grinbank, promotor musical de Bowie a Llatinoamèrica i coorganitzador de l'exposició a Barcelona; i David Loscos, director d'IMB School i del Postgrau en Gestió del Negoci Global de la Música, a la UPF Barcelona School of Management.

Arran de la participació de la UPF Barcelona School of Management a David Bowie is, tots els alumnes actuals, professors i personal de l'escola de màsters i postgraus gaudeixen d'un descompte especial del 20% en el preu de l'entrada a l'exposició ( weekday Ticket, de dilluns a dijous). També els alumnes de la Universitat Pompeu Fabra.