Books&Roof: Inauguració de la nova terrassa i Bookcrossing Session

bookcrossing bsmLa UPF Barcelona School of Management inaugurarà el proper divendres 21 d’abril la nova terrassa de 200 metres quadrats de l’edifici Balmes. La inauguració de la terrassa serà el tret de sortida d’una jornada cultural que, a les portes de Sant Jordi, estarà centrada en una activitat de Bookcrossing amb intercanvi de llibres, música i servei de bar. Amb el lema #books&roofs, l’escola convida a professors, treballadors i estudiants a participar en aquesta iniciativa que promou el consum col·laboratiu, el compartir i l’intercanvi de cultura.

Per participar, cadascú ha de venir amb un o més llibres i una dedicatòria escrita que exposi perquè recomana la seva lectura. Aquest llibre el podrà intercanviar per un altre exemplar d’entre la resta d’aportacions dels companys.

Amb aquesta iniciativa, la UPF Barcelona School of Management pretén fomentar la lectura mitjançant la pràctica de l’intercanvi, alhora que donar una segona vida útil als llibres.  Es per això que, per arrencar l’activitat, l’escola alliberarà al voltant d’un centenar de llibres cedits pels mateixos professors i, en gran part, pel director del Màster en Edició, Javier Aparicio.

La jornada tindrà lloc entre les 14.00 i les 18.00 hores a la 6ª planta i comptarà, a partir de les 15h, amb la música del DJ Lluís Cardenal i el servei de bar de Catering Hepburn.