La UPF Barcelona School of Management allibera un centenar de llibres per al Sant Jordi Bookcrossing

bookcrossing bsmLa UPF Barcelona School of Management ha celebrat, a les portes de Sant Jordi, un Bookcrossing i ha alliberat al voltant d’un centenar de llibres en un acte que ha servit també per inaugurar la nova terrassa de l’edifici Balmes. Amb aquesta iniciativa, la UPF Barcelona School of Management busca fomentar la lectura mitjançant la pràctica de l’intercanvi, alhora que donar una segona vida útil als llibres.  L’escola ha alliberat al voltant d’un centenar de llibres cedits pels professors de l’escola per arrencar l’activitat a la que, al llarg del dia, s’hi han sumat treballadors, professors i alumnes de l’escola. Per participar, cadascú havia de portar un o més llibres amb una dedicatòria escrita per recomana la seva lectura. Aquest llibre el podia intercanviar per un altre exemplar d’entre la resta d’aportacions dels companys.

El moviment 'bookcrossing' va sorgir el 2001 a Estats Units i des de llavors no ha parat de créixer.  S’estima que el moviment bookcrossing compta amb prop d’un milió de membres a tot el món i més de cinc milions de llibres registrats a la seva base de dades.