BON ANY NOU

L\'IDEC-Universitat Pompeu Fabra us desitja bon any nou.

Visita la nostra felicitació on line

La UPF dedica el curs 2008- 2009 a la justícia global

No hi ha dubte que vivim en un món globalitzat. Els avenços tecnològics han fet possible que tothom pugui estar comunicat. També s\'ha assolit un alt nivell d\'interconnexió en matèria econòmica en general, i en matèria financera en particular. Ara bé, aquest fenomen no ha anat acompanyat d\'una globalització similar dels drets humans. No s\'ha posat fi a la fam en el món; la distribució de la riquesa a nivell mundial està molt lluny de ser mínimament justa; han crescut les desigualtats en àmbits tan cabdals com la salut o l\'educació.

Davant d\'aquest panorama, la Universitat Pompeu Fabra vol encetar un ampli debat, en el qual podran participar tots els membres de la comunitat universitària, que ens porti a una reflexió profunda al voltant de què significa avui dia parlar de justícia global.