BNCPlay2008, punt de trobada de la indústria dels videojocs

Del 30 de juny a l\'11 de juliol l\'IDEC-Universitat Pompeu Fabra ha organitzat la segona edició del BCNPlay, un punt de trobada per als aficionats i professionals que desitgen conèixer a fons l\'emergent indústria dels videojocs.

El BCNPlay2008, dirigit per Daniel Sánchez-Crespo, ha ofert coneixements de qualitat tant per a amateurs que busquen oportunitats, com per a professionals en reciclatge. Els cursos compten amb la garantia de l\'èxit del Màster en Creació de Videojocs (primer Màster en Videojocs a Espanya i a Europa en oferir formació sobre Xbox360). Aquest any, els programes i tallers del BCNPlay2008 ha tornat a comptar amb el recolzament de la Xbox 360TM.

La programació del BCNPlay ha combinat la teoria y la pràctica en 7 cursos de 20 hores cascun. Els cursos també han acollit un programa de conferències a càrrec de destacats membres del sector.