Big Bang Data mostra el projecte FLUX, desenvolupat per professors del Màster Universitari en Arts Digitals

El projecte Flux, realitzat per l'equip de PIMPAMPUM, s'exposarà al CCCB fins al 26 d'octubre en el marc de l'exposició Big Bang Data, la qual explora l’emergència de la base de dades com a marc de pensament cultural i polític i els efectes de la dadificació del món.

Flux  és una visualització interactiva que mostra els fluxos de transaccions entre les diferents cel·les i codis postals combinant al mateix temps informació provinent de Foursquare de les àrees metropolitanes de Madrid i Barcelona. La visualització permet, entre altres coses, determinar quines són les zones que exerceixen de pols d'atracció de comerç i des que altres zones distants prové el tràfic cap a elles.

L'equip de PIMPAMPUM està format per dos professors del Màster Universitari en Arts Digitals, Anna Fuster i Daniel Julià, que imparteixen les assignatures de Disseny web i Producció Multimèdia.