Berta Noy, professora del Màster en Edició, nova directora editorial d'Ediciones B

El Màster en Edició de la UPF Barcelona School of Management celebra el nomenament de Berta Noy, professora del Màster en Edició, com a nova directora editorial d'Ediciones B per part del Grup Zeta. Berta Noy compta amb una àmplia experiència i prestigi de prop de vint anys en el món de l'edició de llibres. Ella mateixa va ser alumna del Màster en Edició de la UPF Barcelona School of Management en les seves primeres edicions i ara és professora habitual del Màster. Ha passat per l'agència literària Sant Jordi Associats, ha estat editora infantil i responsable de ficció internacional de l'editorial Planeta, a més de responsable de ficció nacional i internacional d'Espasa.

Ha editat a autors mundialment reconeguts com J.J. Benítez, Paulo Coelho, Dan Brown o Federico Moccia, i com a escriptora ha rebut diversos premis literaris per novel·les i llibres de literatura infantil i poesia.

Berta Noy dirigirà Ediciones B en substitució d'Ernest Folch -també ex alumne del Màster en Edició de la UPF Barcelona School of Management- qui ha passat a dirigir el diari Sport.