Benvinguda als participants no residents a Catalunya

El passat dijous 15 de novembre es va celebrar el còctel d\'inici de curs, al qual van ser convidats tots els participants no residents a Catalunya. Pau Verrié, director general de l\'IDEC-Universitat Pompeu Fabra, els va donar la benvinguda. A l\'acte, hi van assistir participants dels països següents: Andorra, Argentina, Xile, Colòmbia, Costa Rica, Espanya, Mèxic, Panamà, Portugal, Uruguai i Veneçuela. A més, a l\'esdeveniment van acudir alguns antics alumnes estrangers que no han tornat al seu país d\'origen i que van voler transmetre les seves experiències als nouvinguts.

Aquest esdeveniment va fomentar la interrelació entre participants i no residents a Catalunya, ja que van poder compartir experiències comuns i crear vincles més sòlids de cara a un futur.