Beca per dos emprenedors de Barcelona Activa per cursar l'Executive MBA

La UPF Barcelona School of Management i Barcelona Activa han convocat una nova edició de la Beca MBA per a emprenedors, una iniciativa dissenyada específicament per col·laborar i donar suport a l'emprenedor en l'impuls, desenvolupament i projecció de les seves iniciatives. Els MBA són programes d'alt cost (entre els 30.000 i els 90.000 euros) i de difícil accés per a persones que estan en ple desenvolupament d'una empresa o startup. Per això, la UPF Barcelona School of Management ofereix dues places de la seva Executive MBA a emprenedors que estiguin covant el seu projecte al Barcelona Activa amb una beca exclusiva que permet a l'emprenedor cursar un Executive MBA a un preu altament competitiu.

L'Executive MBA de la UPF Barcelona School of Management, a més, està clarament orientat a les necessitats dels emprenedors perquè ha estat concebut pensant en adaptar el curs a cada alumne i el seu projecte individual. 'El projecte es converteix en l'eix vertebrador del procés d'aprenentatge i l'ajudarà a desenvolupar aptituds d'anàlisi, diagnòstic i competències viables per al seu projecte concret', explica Jordi de Falguera, director del programa. Un aprenentatge complex que es converteix en una experiència única i diferencial per a cada un dels alumnes. 'Cada alumne compta amb un mentor que no només és un transmissor de coneixement sinó un acompanyant de tot el procés, que orienta l'emprenedor i el repta a qüestionar-se el projecte i desafiar contínuament'. Fins a un 40% de l'Executive MBA és personalitzat. Així, aquest MBA està pensat per oferir als emprenedors els coneixements i eines indispensables que els permetin dominar els conceptes necessaris per forjar un camí més segur en el desenvolupament del seu projecte. Emprenedors com Rafa Gonzalez, CEO de l'estudi de videojocs A Crowd of Monsters; Santiago Sala, de Nanomol Tech; Ana Laromaine de la startup Osmoblue o Noemí Muñoz dels laboratori Grand Fontaine són alguns exemples.

Una Masterclass en format de classe invertida
La UPF Barcelona School of Management impartirà el proper dia 30 de juny en obert i de forma gratuïta una masterclass sobre 'Noves estratègies competitives a les empreses' a càrrec del professor Enric Jaulent. Està masterclass es realitzarà amb el format de classe invertida (Flipper learning), un model pedagògic, cada vegada més consolidat a les escoles innovadores, que consisteix a rebre prèviament el contingut de la classe en línia i dedicar la sessió a treballar activament exemples i dubtes amb el ponent. Per a això, les persones que vulguin assistir han d'inscriure prèviament a través de la pàgina web.

El Flipped learning és la metodologia utilitzada ja a l'Executive MBA de la UPF Barcelona School of Managament en el seu afany per garantir aprenentatges més efectius i rellevants.