La revista Panenka publica un article sobre la Barcelona Soccer Academy, un projecte de Mike Puig, exalumne del Màster en Gestió de l’Esport

El número 29 de la revista futbolística Panenka dedica un article específic al projecte Barcelona Soccer Academy, l’escola de futbol fundada a Barcelona el 2011 per un grup de professionals amb llarga trajectòria i reconeguda experiència en el món de l’educació d'aquest esport en les etapes de formació al FC Barcelona. Un dels tres socis emprenedors d’aquest projecte és Mike Puig, ex alumne del Màster en Direcció i Gestió de l’Esportde la UPF Barcelona School of Management. Va cursar el programa que dirigeix Carles Murillo i Pere Solanellas l’any 2008-2009.

'Aquesta iniciativa emprenedora va sorgir amb força de l'empenta dels seus socis. Mike Puig sempre ha reconegut que el fet de cursar el màster en Direcció i Gestió de l'Esport amb nosaltres li proporcionà les eines i la visió estratègica i el coneixement dels mercats que l'animaren a tirar endavant el projecte que ara és una sòlida realitat. La formació de talent esportiu té una part tècnica de gran valor. Fer d'aquesta idea un model de negoci és un repte que l'escola de futbol Barcelona Soccer Academy ha fet realitat. L'equip de treball de l'escola BSA ho ha fet amb esforç i amb confiança en un projecte de futur amb vocació internacional' apunta Carles Murillo.

L’article de Panenka considera la Barcelona Soccer Academy com la Silicon Valley del futbol, on països d’arreu del món s’adrecen per inculcar als més petits el mètode, estil i valors que projecta la BSA. Un dels destins escollits que més s’han interessat per aquesta fórmula és Arabia Saudí atrets d’una banda pel mètode i l’altra per la marca Barcelona. De fet, el mateix Mike Puig i un altre soci van treballar set anys a l’Escola del FCBarcelona.

Precisament, la força de la BARCELONA SOCCER ACADEMY radica en el fet de disposar d’un staff tècnic qualificat amb experiència internacional i un ampli ventall de programes que garanteixen uns estàndards de qualitat òptims.