La UPF Barcelona School of Management aposta pel model formatiu dels "Masters of Science"

• El Big Data i l'anàlisi científica prenen protagonisme en pràcticament tota l'oferta formativa d'aquesta escola de negocis

La UPF Barcelona School of Management, escola de negocis de la Universitat Pompeu Fabra, ha apostat pels Master of Science com a patró formatiu de futur a l'hora d'impartir àrees com el Management, el Màrqueting, Tecnologies de la Informació o fins i tot les Finances. En tan sols quatre anys de funcionament, aquest centre ha comprovat com aquest sistema d'aprenentatge és molt efectiu a l'hora de formar el tipus de directius que demanden les empreses o que volen esdevenir nous emprenedors.

Els Masters of Science es distingeixen per la seva metodologia plenament científica i molt centrada en el processament de dades i en l'anàlisi empíric. S'adrecen a joves preexperience i s'imparteixen íntegrament en anglès en un entorn altament internacional. La seva creixent demanda ha fet que augmenti el nombre d'alumnes d'aquests programes en un 40%, arribant gairebé ja el centenar d'alumnes en el present any acadèmic. El centre compta actualment amb set Masters of Science especialitzats en Management, Internacional Business, Marketing, IT Strategic Management, Business Analytics, Enterpreneurship i Finance and Banking, tots ells dirigits pels professors del departament d'Economia i Empreses de la Universitat Pompeu Fabra, també de marcat caràcter internacional.

Aquest patró d'aprenentatge especialitzat s'utilitza en universitats i escoles de negocis líders en el món com ara Stanford (EUA) i està reconegut com un dels estàndards més avançats de formació en els principals països europeus. Per això, tota l'oferta formativa de la UPF Barcelona School of Management s'està impregnant d'aquest sistema d’aprenentatge que pretén indagar en la ciència dels negocis en totes les seves àrees: Administració i Direcció d'Empreses, Comptabilitat i Finances, Recursos Humans, Economia i Gestió de la Salut i Administració i Gestió Pública.

Pel proper curs, la UPF Barcelona School of Management amplia la seva oferta de postgrau amb cursos especialitzats en àrees on s'obren oportunitats d'ocupació com la farmacoeconomia, mercats internacionals o l'auditoria d'empreses.

Formació In Company

L'escola de negocis de la Pompeu Fabra ofereix també formació in company per a empreses i organitzacions, des Deloitte, PriceWaterhouseCoopers, Gas Natural Fenosa, laboratoris com Novartis, Janssen o Roche i pràcticament tot el sector bancari. En funció de les necessitats de cada empresa, es dissenyen plans de formació a mida pels empleats. A tall d'exemple, aquest any han creat el primer Postgrau Universitari en Experts en Estalvi i Previsió destinat a formar experts en planificació de jubilacions per 650 professionals de CaixaBank i VidaCaixa. També un Postgrau de Gestió Empresarial per als membres del Col·legi d'Aparelladors i d'Advocats i un altre de Mediació de conflictes per als socis del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya.