La Barcelona School of Management signa un acord per col·laborar en la I jornada socialnetsport de marketing esportiu

La Barcelona School of Management ha signat un acord amb TrustSportManagement i IsportsFactory, promotors de la I Jornada de Socialnetsport de Màrqueting Esportiu.

La jornada vol ser un acte reivindicatiu de la importància de la dedicació personal, de l'esforç, del sacrifici i de la capacitat de treballar en equip per tirar endavant projectes esportius. Davant d'una situació econòmica difícil cal apel·lar a l'enginy, a la col·laboració i a la comunicació per seguir endavant en el nostre entorn esportiu.

La jornada tindrà lloc el proper divendres 4 de maig a les instal·lacions de Barcelona School of Management (Balmes 132-134, Barcelona), i constarà d'una taula rodona on ponents de reconegut prestigi compartiran les seves experiències i es tractaran els grans reptes que haurà d'afrontar el món del esport en el futur.

Pots consultar el programa de la jornada aquí .

I JORNADA SOCIALNETSPORT DE MARKETING ESPORTIU

ORGANITZADORS: