Banca i Llei Hipotecària, per Vicenç Navarro

El director del Màster en Polítiques Públiques i Socials, analitza el poder de la banca a Espanya. A l'article publicat el 3 de març de 2011 al diari Público, descriu que ?la majoria de ciutadans espanyols té la percepció que la banca és més poderosa que el propi govern?.

Al seu article, el Catedràtic d'universitat de Ciència Política i de l'Administració del departament de Ciències Polítiques i Socials de l'UPF destaca que ?La llei exclou a les hipoteques de ser béns subjectes a la protecció del que es declara insolvent?, exclusió que mostra l'enorme poder de la banca en el desenvolupament de la legislació hipotecària.

Vicenç Navarro és Catedràtic de Ciències Polítiques i Socials de la Universitat Pompeu Fabra. És també professor de Polítiques Públiques a la Johns Hopkins University (Baltimore, EUA), on ha impartit docència al llarg de 35 anys. Dirigeix el Màster en Polítiques Públiques i Socials impartit conjuntament per l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra i la Johns Hopkins University. Dirigeix també l'Observatori Social d'Espanya.

Per acabar de llegir la noticia sobre la situació bancària i la llei hipotecària espanyola podeu clicar aquí i llegir l'article publicat a www.publico.es