Baker & McKenzie s'incorpora al Consell Acadèmic del Màster en Advocacia

El despatx d'advocats Baker & McKenzie s'incorporarà a partir del proper curs 2013-14 al Consell Acadèmic del Màster Universitari en Advocacia, que organitzen conjuntament la Universitat Pompeu Fabra i l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona. El representant de la firma al Consell serà el seu soci Fernando de la Mata, que és alhora professor del programa.

El Consell Acadèmic del màster està integrat per representants de les institucions organitzadores i d'aquells despatxos que donen un suport més intens al programa tant pel que fa a la docència com a la formació pràctica dels estudiants. La funció del Consell és vetllar per la qualitat del curs i assessorar-ne els continguts.

El Màster en Advocacia de la Universitat Pompeu Fabra va començar a impartir-se l'any 2010 i el curs vinent oferirà la seva quarta edició, la primera obligatòria per a aquells graduats per la pròpia Universitat que vulguin exercir com a advocats d'acord amb el nou marc legal d'accés a aquesta professió.

Baker & McKenzie és el despatx d’advocats internacional amb major tradició a Espanya des de la seva creació l’any 1965. Actualment, compta amb més de 4.000 advocats de 60 nacionalitats diferents especialitzats en les diferents àrees del Dret empresarial. Compta amb 74 oficines pròpies a 46 països, fet que l’ha portat a ser la marca de serveis d'assessorament legal més reconeguda per directius d'empreses als cinc continents. L’oficina a Barcelona de Baker & McKenzie, que enguany celebra el 25 aniversari, ha acollit aquest darrer curs 23 estudiants de la UPF, fet que converteix a aquesta universitat en la principal font de reclutament de la firma a la nostra ciutat.