Baby Luau, Al compás, Free rider i Entremundos: curtmetratges realitzats en el marc del Màster Universitari en Animació

El passat 21 de gener es va celebrar la presentació de projectes finals del Màster Universitari en Animació.  Durant el programa, els alumnes han realitzat els següents curtmetratges: Baby Luau, Al compás, Free rider i Entremundos. Dividits en grups de 4 o 5 participants, han desenvolupat els seus projectes amb la col·laboració de tutors especialitzats en cadascuna de les fases de producció: guió, art, modelatge, imatge, animació, rigging, so, etc.

Baby Luau
Realitzat per Daniel Blanch, Lois Costas, Gloriana Jiménez, Juan Manuel Lynch i Noelia Muíño.
Chacal, un vell pilot retirat, ha de realitzar una important vídeo trucada abans que es posi el sol a l'altre costat del món. Amb el seu esperit aventurer s'enfronta al repte de domar l’indomable, el seu vell ordinador de taula.

Free Rider
Realitzat per Silvia Barri Gracia, Alexandre Garcias Gayà, Santiago Sanchez García, Beatriz Toledo Martínez i Mari Cruz Vállez Valbuena.
A la meitat de la ruta 66, un motorista surt d'un bar. Mentre acaba la seva última cervesa, un pneumàtic surt volant per una finestra i impacta directament contra les motos que estan aparcades en la porta, provocant un efecte dominó. El motorista, en veure-ho, entrarà en còlera preocupat pel seu vehicle.

Al compás
Realitzat per Gustavo Vejarano, Mayra Pomaquero, Julian Loboguerrero, Adriana Quizphi i Alex García.

Aquesta història d'amor ens transporta al fascinant món de Fausto i Elisa, dos personatges infeliços atrapats en un misteriós espai, en el qual les rosques, els engranatges i mecanismes adornen les parets. La seva rutina es veurà alterada per una manca de destresa que desencadenarà en una sèrie d'esdeveniments que li mostraran el camí cap a un nou món.

Between Worlds
Realitzat per Belén Bonilla, Inés Silva i Alba Pardines.
Pau, un talentós i jove pintor, viu per i per a la seva única obsessió: Amanda, una bella jove. Passa els dies dibuixant i pintant a Amanda reclòs en el seu estudi, una vegada i una altra, sense descans. Però rere els seus dibuixos, Pau amaga un gran secret. A la meitat d'una pintura, el món de Pau dóna un gir i les coses es mostren com realment són. Podrà Pau vèncer els seus propis dimonis i afrontar la realitat?