El MOOC 'Finances per a NO Financers' supera els 17.000 participants

El MOOC ‘Finances per a No Financers’ de la Universitat Pompeu Fabra es va iniciar el passat 6 d'abril i ha superat les 17.000 persones inscrites i , tot un èxit de participació que constata l'alt interès que té un curs d'aquestes característiques, adreçat a persones de qualsevol àmbit sense necessitat de pertànyer a l'àrea de les finances i impartit per la UPF des del seu Departament d'Economia i Empresa. El curs és en obert i online, té dos mesos de durada i està impartit per Xavier Puig, professor del departament d'Economia i Empresa de la UPF i director de programes de Banca i Finances a la UPF Barcelona School of Management.

No és un curs de comptabilitat. És un curs que ofereix els coneixements suficients perquè els participants puguin realitzar una lectura crítica dels estats financers d'una entitat partint de zero.

A partir de diversos vídeos s'introduirà als participants en els aspectes clau de creació d'una empresa i s'explicaran els conceptes bàsics de balanç inicial, compte de resultats, anàlisi de tresoreria i de rendibilitat i viabilitat econòmica.

Amb aquest nou programa en obert, la UPF segueix apostant pels MOOC per facilitar la difusió de coneixement utilitzant les noves tecnologies.

Inscripció gratuïta a ‘Finances per a No Financers’