El treball de l'estudiant Arnau Segura guanya el Premi de periodisme esportiu Dani Montesinos

El torellonenc Arnau Segura, estudiant del Màster en Periodisme Esportiu de la UPF Barcelona School of Management, ha guanyat la sisena edició del Premi Dani Montesinos. El guardó, que es concedeix anualment en el marc del MIC – Mediterranean International Cup, distingeix joves talents de la professió i té com a objectiu recordar la figura de Dani Montesinos, un conegut periodista esportiu que va morir l’any 2012 a causa d’un accident de trànsit.
El treball guanyador, que és recompensat amb unes pràctiques a la cadena de televisió GOL, és un recorregut pels inicis de la carrera de Pere Pons, un dels jugadors més importants del primer equip del Girona FC. Arnau Segura va rebre el premi de les mans del president de la Generalitat de Catalunya, Carles Puigdemont, el passat 12 d’abril, a la mitja part del partit entre el Manchester United i el KAS Eupen que va inaugurar la dissetena edició del MIC.