ARGENTINA: V Jornada del Consell Assessor de l'Argentina

1 Septiembre - 2010
El passat 30 de juny es va celebrar, a l'Hotel Palacio Duhau de Buenos Aires, la V Jornada Anual del Consell Assessor de l'Argentina de l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra amb el títol ?Financiamiento de la infraestructura y asociaciones público-privadas?. La sessió va ser inaugurada pel president del Consell Assessor, J. Pérez Alati, i el representant de l'IDEC a l'Argentina, Daniel Vitali.

La jornada es va estructurar en dues taules rodones. La primera, moderada per Armando Guibert, de Deloitte Argentina, va comptar amb la participació de Miquel Puig, professor associat de la Universitat Pompeu Fabra; Eduardo De Bonis, soci de Deloitte & Toc Corporate Finance S.A; Sergio Iván Campos, representant del Banco Interamericano de Desarrollo, i Alejandra Caballero per Banco Ciudad.

A la segona, moderada per Martin Etchevers, del Grupo Clarín, es van presentar experiències nacionals i internacionals en matèria d'associacions púbico-privades amb la participació de Ramón Espelt, per Deloitte España, Gustavo Lupetti, per Aeropuertos Argentinas 2000, Alfredo Garay, per la Coorporación Antiguo Puerto Madero, i Augusto Valentinis, del Banco Santander Río .

La cloenda va anar a càrrec del director general de l'IDEC, Pau Verrié.