Argentina: Signatura de convenis amb Novartis Argentina, Fundación Carolina i Instituto Leloir

El passat 12 de març, va tenir lloc a la Delegació de l?IDEC-Universitat Pompeu Fabra a Buenos Aires, la signatura de l?acord de col?laboració amb la Fundación Carolina per a la realització del Programa de postgrau en Comunicació Científica, Mèdica i Mediambiental, i el 15 d\'abril, al mateix lloc, la signatura dels convenis amb la Fundación Instituto Leloir i amb Novartis.

El programa compta amb el patrocini de la Fundación Carolina de Argentina, la Fundación Noble (Grupo Clarín), Fundación Instituto Leloir i Novartis Argentina. La col?laboració de la Fundación Carolina de Argentina i Novartis Argentina permeten oferir bonificacions de fins al 50% en l?import total del curs.