Argentina: Jornada Anual del Consell Assessor d'Argentina

El dia 2 de novembre es va realitzar a l\'Hotel Alvear Palace de Buenos Aires, amb assistència de 200 persones representants del món empresarial, institucional i dels mitjans de comunicació, la II Jornada Anual organitzada pel Consell Assessor format per 12 empreses i institucions de l\'Argentina que donen suport a l\'IDEC-Universitat Pompeu Fabra.

Aquest any el tema ha estat \\\"La comunicació i la responsabilitat social dels mitjans, les empreses i les institucions\\\". Per part de l\'IDEC-Universitat Pompeu Fabra hi van intervenir els professors Josep M. Casasús i Carles Murillo i el director general Pau Verrié. Van intervenir-hi també representants de Casa América Catalunya, els diaris Clarín, La Nación i La Vanguardia (de Barcelona), la Universidad de San Andrés, CIPPEC, Novartis i el vicepresident de la Asociación Nacional de Periodismo.

Va inaugurar l?acte Jorge Pérez Alati (de l?estudi d?advocats partner de Cuatrecasas a l\'Argentina) que va parlar en nom del Consell Assesor, la reunió del qual s?havia realitzat prèviament a l\'inici de la Jornada.