ARGENTINA: Inauguració del Postgrau en Comunicació Mèdica Centrada en el Pacient

1 Septiembre - 2010

El passat dimarts 18 de maig va tenir lloc la inauguració de la 1a edició del Postgrau en Comunicació Mèdica Centrada en el Pacient que organitza a Buenos Aires l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra (IDEC) juntament amb la Pontificia Universidad Católica Argentina (UCA) amb el patrocini de Novartis Argentina.

L'acte va ser inaugurat pel Dr. Carlos Álvarez, degà de la Facultat de Ciències Mèdiques de la UCA i Daniel Vitali, representant de l'IDEC a l'Argentina, en presència dels representants de Novartis Argentina i de la Generalitat de Catalunya a l'Argentina.

El programa s'imparteix a Buenos Aires entre els mesos de maig i novembre de 2010 en modalitat semipresencial.