Argentina: cloenda de programes i brindis de final d'any

1 Enero - 2010

El passat 30 de novembre es va celebrar, a la seu de l'Institut Nacional de la Propietat Industrial (INPI), l'acte acadèmic de lliurament de diplomes de la segona edició del Curs de postgrau de la Propietat Industrial com a Eina Estratègica de Gestió Empresarial. Els 33 participants van rebre els seus títols de la mà dels representants de les institucions coorganitzadores del programa, Mario Diaz, vicepresident de l'INPI, i Pau Verrié, director general de l'IDEC, i en presència dels representants de les entitats patrocinadores, Novartis Argentina, els estudis O'Farrell i Lauritsen i Cediquifa. Així mateix, el dia 1 de desembre, es va dur a terme l'acte de lliurament de diplomes de la segona edició del Programa de postgrau de Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental. Els 34 titulats d'aquesta edició van rebre els seus títols de la mà dels representants de les institucions coorganitzadores del programa a l'Argentina, la Fundación Instituto Leloir, Todo Noticias-Grupo Clarín, i per l'IDEC, en presència dels representants de les empreses i entitats patrocinadores del programa, Fundación Carolina de Argentina, Fundación Noble-Grupo Clarín, Novartis Argentina. En el mateix acte, van rebre els seus títols els participants argentins que s'han graduat en el curs acadèmic 2008-2009 de programes de l'IDEC impartits a Barcelona.

El mateix dia, l'expresident de la Generalitat de Catalunya va visitar les instal·lacions de l'IDEC a Buenos Aires i va saludar als membres de la Junta de l'Associació d'Antics Alumnes i al delegat de l'IDEC a l'Argentina coincidint amb la celebració del brindis de final d'any que organitza la Delegació de l'IDEC a Buenos Aires.