Antoni Dedeu serà el nou director de l l'Agència de Qualitat i Avaluació Sanitàries de Catalunya (AQuAS)

Antoni Dedeu, exalumne del Màster en Economia de la Salut i Serveis Sanitaris, realitzat conjuntament per la Universitat de Barcelona i la Universitat Pompeu Fabra, ha estat nomenat director de l'Agència de Qualitat i Avaluació Sanitàries de Catalunya  (Aquas), la missió de la qual és generar coneixement rellevant per contribuir a la millora de la qualitat, la seguretat i la sostenibilitat del sistema de salut de Catalunya.

Dedeu compta amb una llarga experiència professional internacional en l'àmbit de la salut pública. Ha estat responsable del Departament de Salut de Catalunya i director de Recerca i Intercanvi de Coneixement del Digital Health Institute (Escòcia). També coordina diverses iniciatives de la Comissió Europea i presideix l'Associació Europea d'Autoritats Sanitàries Regionals i Locals (EUREGHA), amb seu a Brussel·les.

Podeu llegir la notícia completa aquí.