L'agent literari internacional Andrew Wylie vol obtenir més autors espanyols

El Director de l'agència literaria The Wylie ​​Agency de Nova York i col·laborador de luxe de la UPF Barcelona School of Management, Andrew Wylie va assistir a la Fira del Llibre de Guadalajara (Mèxic) amb l'obgectiu d'ampliar la seva cartera d'autors espanyols. La relació de Wylie amb la UPF Barcelona School of Management ve de lluny. El 2012 va pronunciar el discurs de clausura del Màster en Edició de la mateixa Universitat i Cristóbal Pera, l'home al comandament de la divisió de literatura hispana de l'agència va ser alumne d'aquest màster el 1998. Els dos confien en obtenir un major ventall d'autors espanyols a la seva important agència literària, ara amb seu a Espanya. El diari El País va entrevistar a Wylie amb motiu de la visita a l'esdeveniment literari a Mèxic.