L'alumni Daniela Calero, nomenada subsecretària d'Inversions Turístiques a Equador

Daniela Calero, que va cursar el Màster en Negocis Internacionals de la UPF Barcelona School of Management el curs 2011-12, ha estat nomenada nova Subsecretària d'Inversions Turístiques en el Ministeri de Turisme d'Equador. Daniela Calero és graduada en Ciències Econòmiques i Empresarials i es va especialitzar en Negocis Internacionals a Àsia, Europa i Amèrica Llatina. Va treballar en el departament d'inversions de Yachay Ep a Equador i des de fa un any per al Ministeri de Turisme.

Amb la creació de la Subsecretaria d'Inversió i Foment Turístic, dins de la nova estructura orgànica, el govern de l'Equador vol impulsar les inversions turístiques del país amb un objectiu de captació de 500 milions de dòlars fins 2017. El Ministeri de Turisme espera consolidar l’execució de més de 30 projectes destinats a la millora de la infraestructura del país davant la creixent arribada de turistes a l'Equador.

El Màster en Negocis Internacionals de la UPF Barcelona School of Management s'ofereix en mode presencial i online i és reconegut internacionalment entre els 50 millors màsters en la seva especialitat per EDUNIVERSAL.