Els alumnes de Periodisme Polític visiten la Biblioteca de l'ICIP

Per segon any consecutiu, els estudiants del Màster en Periodisme Polític Internacional de la UPF Barcelona School of Management (Universitat Pompeu Fabra), dirigit per Christopher Tulloch, han visitat la Biblioteca de l’Institut Català Internacional per la Pau (ICIP) per conèixer el fons que ofereix el centre, de prop de 7.000 volums (la majoria llibres però també materials audiovisuals). Els estudiants van ser acollits pels tècnics Pablo Aguiar i Guifré Miquel, qui van mostrar-los el centre, així com les línies de treball de l'ICIP.

La Biblioteca de l'ICIP és un centre especialitzat en temes de cultura de pau, seguretat i conflictes que té com a finalitat permetre i afavorir la recerca del coneixement en aquestes temàtiques, constituït el centre de referència en el seu àmbit a Catalunya. La biblioteca dóna suport a l’ICIP i a investigadors i experts en el camp de la pau.

L’Institut Català Internacional per la Pau ICIP fou creat pel Parlament de Catalunya a finals del 2007, com a desplegament del previst a la Llei de Foment de la Pau. La finalitat bàsica de l’ICIP és promoure la cultura de la pau a Catalunya i al món, promoure la resolució pacífica i la transformació dels conflictes i fer que Catalunya tingui un paper actiu com agent de pau.