Els alumnes del Master of Science in International Business completen els seus estudis amb un "Business Trip" a Turquia

Els alumnes del Master of Science in International Business  de la UPF Barcelona School of Management van realitzar, des del 29 de juny fins al 3 de juliol, un viatge de negocis a Turquia. Aquest Business Trip forma part del programa acadèmic del màster i s'organitza amb l'objectiu que els alumnes coneguin el procés d'internacionalització de companyies presents en múltiples països.

Les institucions que van visitar van ser ACCIÓ, DEIK (Foreign Economic Relations Board), Pirelli, Ford, les respectives càmeres d'Indústria de Kocaeli i Istanbul, Ford Otosan, Wilo, Schneider Electric i ISPAT (Serveis integrals de l'Agència de Promoció i Suport a les Inversions de Turquia).

Els alumnes Nicolaas Broersen, Kai Niehues, Hannah Scott i Stefan Weyrich expliquen al seu Report on Business Trip to Istanbul que el viatge els va permetre conèixer i comprendre el sector cultural i empresarial de Turquia i el defineixen com el complement perfecte als coneixements adquirits durant el curs acadèmic.

We believe that the business trip was a perfect ending to the Master program and helped to put our learned theories into perspective. Many of the key figures or statistics we used for the subjects “Risk Analysis” and “Business Negotiation” came up in business presentations during this trip and we were all capable of interpreting that data.

What we really liked about the business trip was the fact that we did not only see some interesting company presentations but also got to take a closer look at factories of Pirelli, Wilo and Ford.

Nicolaas Broersen, Kai Niehues, Hannah Scott i Stefan Weyrich