Alumnes del Màster Universitari en Animació participen en l'exposició “La Màquina de Pensar” del CCCB

El Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) presenta l'exposició “La Màquina de Pensar” del 14 de juliol al 16 de desembre de 2016. Com s’indica a la web del centre “aquesta exposició explora l'impacte del filòsof Ramon Llull (1232-1316) en les arts, la literatura, la ciència i la tecnologia. L'actualitat d'aquesta figura controvertida, admirada i rebutjada, adquireix un nou significat a l'actual debat sobre els models de transmissió del saber”.

El projecte forma part d'un conveni entre el CCCB i la UPF Barcelona School of Management, en el qual han participat 10 alumnes del Màster Universitari en Animació en el marc d’un conveni de pràctiques professionals.

Els nostres alumnes, sota la direcció de Bruno Simoes, professor d'animació del Màster, i Juan Carlos Nava, com a director assistent, van treballar en una animació produïda en 3D d'estètica cut-out durant 6 mesos.

El projecte va contemplar la realització d'11 animacions, una per a cada miniatura del Breviculum que relata la vida i obra del filòsof català Ramón Llull.

Els directors del Màster Universitari en Animació, Guillermo Marín i Daniel Pacheco, van treballar en la post-producció de les animacions i en la coordinació general del projecte, respectivament.

Per a més informació sobre l'exposició visita la Web del CCCB.